Friday, September 14, 2012

Balik Umah

13/9/2012

Kelas pagi ni lambat sikit, jam sepuluh baru mula. Jadi, awal-awal pagi aku menghabiskan masa dengan menyembang dengan faiz. hampir jam sepuluh, aku bersiap-siap mengemaskan diri untuk ke kelas. Suasana waktu itu bukan seperti hendak kelas, rasa macam hari cuti. perasaan malas mula timbul. hehe

Memandangkan abe cakap dia tak nak g kelas, jadi aku n faiz buat keputusan naik bas untuk ke fakulti. Kitorang tunggu kat bus stop dalam k10 tu. Alhamdulillah, bas sampai tepat pada masanya. Walau bagaimanapun, kami lambat 7 minit ke kelas. hehehee

Balik dari kelas dalam jam satu petang, aku plan nak balik rumah. jadi aku menelefon nombor kaunter tiket sri puteri menanyakan tiket pulang ke kampung. Jam empat tiket aku. setelah bersiap-siap, abe hantar aku ke stesen bas sri puteri. 15 minit aku menunggu bas di bawah jejantas berhadapan dengan shell, akhirnya bas aku datang jugak.

Jam 7 aku sampai di stesen bas segamat. Abah n mak dah sedia menunggu kat stesen bas. pastu balik umah ler,.... haha maka, aku akan bercuti selama 4 hari sehingga hari isnin... hehe

No comments: