Friday, December 2, 2011

Pak Arab

Alamak, malasnya nak tulis ayat baku... haha

Aku nak cerita sikit pasal foreigner ni
especially PAK ARAB...
Huih, aku rasa la punca
banyak kejadian kemalangan dalam U aku ni,
salah satu darinya ialah Pak Arab.

Rentetan dari kejadian-kejadian
yang menimpa aku melibatkan mereka ni,
aku jadik fobia nak seiring dan sejalan dengan
Pak Arab......

Barusan tadi aku hampir dihimpit kereta
sorang Pak Arab ni...
Kereta proton saga berwarna hijau pudar
betol2 berada dibelakang motor aku
masa aku kluar masjid tadi...
berlakulah situasi di satu selekoh yang sempit,
masa aku nak gerak kat ruang sempit tu,
Pak Arab *&^%@# ni bawak laju tak bagi aku lalu.
Walhal, masa tu masih lagi dalam keadaan
sesak.... of coz la kereta susah nak gerak2...
Dia jeles kot...

Kejadian lain ialah
pertembungan aku dengan Pak Arab
yang bawak motor jugak...
Ada ke patot, dia pecut kat selekoh.
Bukannya dia reti nak berenti dulu...
Hampeh.... seb bek aku sempat elak...
cesssss.....

Kepada semua pemandu motorsikal
di UTM, beware of Pak Arab okay...
Jumpa dorang perlahankan motor korang,
pastu bagi Pak Arab ni lepas dulu
baru teruskan perjalanan.
Nescaya korang akan selamat
Dunia dan Akhirat.......

Sekian.... bebudak ni
ajak p mkaan... babababaa

No comments: