Wednesday, August 31, 2011

Vlog

Hai semua. Hari ni raya kedua. Selamat hari raya blogger semua. Seperti biasa, aku dan laptop aku. Menulis blog. Orang berpakaian baju melayu, cantik-cantik, lawa-lawa, kemas-kemas berkunjung ke rumah sanak saudara. Aku memakai baju t-shirt putih yang ada tulisan "DARK STREET", seluar track duduk atas kerusi menghadap laptop.

Aku macam bosan la. Tapi aku ada satu idea ni, aku nak buat vlog laaaa.. Tapi aku ada beberapa masalah. Antaranya :
  • tak ada idea untuk buat vlog
  • tak ada kawan-kawan yang nak berkecimpung sama
  • segan
  • i have this thought "ada ke orang nak layan vlog aku"
Ermm..... Aku suka vlog yang dibuat oleh MatLutfi n AmanWan. Aku tak tgk semua vlogger malaysia lagi, aku just subscribe dua vlogger tu dulu. Memang menarik cara dorang hasilkan vlog tu. Kreatif sangat.

Untuk buat vlog, aku kena buat ni :
  • atasi rasa malu
  • hasut kawan-kawan untuk berkecimpung
  • jana idea bersama
  • doa supaya ramai yang support
Mungkin dengan menulis entry ni merupakan satu permulaan bagi aku. Jadi KALAU aku dah nekad, nantikannya okay. Im not promise but............tettttttttttttttt

yang berangan nak buat vlog ;