Sunday, August 7, 2011

UTM..


Assalamualikum..

Semakin kita dewasa, semakin kita akan menjejak ke tempat2 yang baru. Pada masa itu, kita akan sering kali mengenang akan tempat2 yang kita pernah berada. Hahahaaa..... Suatu rasa yang tak dapat dielakkan. Mahupun terlihat lalang2 ditiup angin, teringat akan tempat2 dahulu.

Bagi aku, sekolah merupakan tempat kenangan yang takkan dapt dilupakan. Teringat akan kawan2, aktvt yang dilakukan, main2 dalam kelas, peristiwa manis dan malang. hahahaa.... Pengalaman aku bersekolah di Tadika Kemas Kg Yooi, SK Pdg Matsirat, SMK Tenang Stesen, SMS Seremban, Matrik Perak, dan sekarang ni UTM memang menyimpan seribu satu kenangan.

Kenangan2 ni melebihi simpanan 500Gb hardisk aku. Namun tak pernah "hang" ataupub overload. Terperinci ciptaan Tuhan begitu sesuatu yang tidak nampak ada banyak khasiat yang terkandung.

hahaha sebenarnya aku terkenang UTM... kah3... itu je point aku. hahaha bila la nak masuk U. Bila dah masuk U teringat rumah, bila balik rumah teringat U. hahahaa sukati laaa....huhu SO WHAT??

AKU FIKREE

No comments: