Saturday, July 23, 2011

Pengalaman Ambil Gambar Pernikahan

Assalamualikum.....

semalam abang aku bernikah. aku ambik la gambar. semangat betul laaa.... sebenarnya aku nak cerita pasal pengalaman aku mengambil gambar dalam majlis pernikahan ni. majlis berlangsung kat Masjid dalam kawasan SP ni. dalam masjid ni, banyak lampu pendaflour. cerah.... so aku decide untuk guna bounce flash technique dari direct flash. overall ok. mula2 je laaaa....

Lepas aku habis merakam akad nikah abg aku, bateri flash aku low lagi lemah.... hampeh tol... next pict lepas tu aku tak guna flash. gambar ada ok ada tak ok... pastu kadang2 dalam majlis macam tu ada masa kene guna manual focus. waktu ni aku malas sket.... waaaaaaaa..... kalau guna auto focus agak "gampang" la sebab ramai wat pergerakan random... heh.....

alaaaa pengalaman pertama kot... ada gambar yag ok ada yang tak ok.

Aku Fikree

No comments: