Saturday, March 12, 2011

Mission Accomplished.......

Salam...
pelik dowh tajuk aku.
citernyer cam ni...
dari dulu aku ada masalah dengan
berat badan aku yang tak mau naik2.
sampai la kat matrik,
berat aku maintain laaaa 49kg lebih sikit kot.
tapi tak sampai 50kg....kah3...
ringan kan...
dah macam lempeng dah...kah3
( tak leh blah kutuk diri sendirik )
tapi masuk je U,
berat badan aku nek mendadak..
hahahaaa...
bangganya aku dengan pencapaian aku..
hahahahahaa
( gelak yang sangat bangga )..
tu je aku nak citer...hehehe
tapi ingat, kepada sesapa yang
nak kurangkan berat badan,
ingatlah aku...
bagi la sikit isi kat aku...
kih3....just kidding..

pesanan bermaklumat itu tadi
dibawakan oleh Kesengalan Menyengat...



1 comment:

am said...

tpu...
brat hng zman mtrik 55...
yg 49 tu aku la...
hahaha...