Saturday, March 12, 2011

BRAVO KRU............

hahahahaaa...
sapa yang dah tengok citer nih...
kalau lom tengok korang kene tengok dowh..
best sangat2...
sebenarnya aku bukan nak tengok sangat
citer nih....
macam mengarut jer kan dia punyer
poster....huhuu...
pastu member aku ajak tengok plak..
alang2 takda keje nak buat,
aku pon follow dorang.
mula2 aku kutuk la filem ni
grafik hancur la,
effect banyak sangat laaa,
pelakon tak hebat laaa....
ternyata jangkaan aku meleset.
( chewah tetiba ayat cam gempak lak )
citer ni memang best laaaaa....
terjamin best sangat...
efffect filem ni memang banyak,
tapi KRU production ni pandai
gunakan effect tuh....
just perfect....kah3....
tapi ada certain kawan aku yang
kata citer tuh biasa2 jer...
ntah laaa....
apa2 pon...layan!!!!!!!!!

ulasan khas itu tadi
dibawakan oleh Kesengalan Menyengat..




No comments: