Tuesday, March 1, 2011

steamboat 2......

salam kepada semua pembaca...
heheheehee...
malam ni aku nak cer sikit apa yang terjadi semalam...
hahaha
semalam merupakan hari terakhir
aku punya TEST 1..
yeayyyy
hahahaaa....
lepas habis test tu,
aku, yassin, faiz, n kamar
ke Masjid Sultan Ismail
menunaikan solat fardhu isyak....
alhamdulillah selesai, kitorang
bergerak ke Jusco taman U...
shopping for steamboat 2...

hahahaa

time for steamboat........
hahaha...ni makanan sampingan

lupa lak nak ambik gambar steamboat
kitorang yang ala2 tom yam....
hahahahaaaa

sepatotnyer jadik steamboat, tapi jadi tomyam...
hahaaaa...
tapi memang best laaaa...

masa majlis Stemboat 1,
kitorang letak banyak sayur,
tapi sayur lebih belambak giler...
macam takda owang makan sayur je..
aku memang tak makan sayur...
kwang3
jadi untuk steamboat 2 ni,
kitorang tak letak sayur pon..kah3
sebab ambik pengajaran dari steamboat 1...
tapi kitorang letak lebih isi..
( macam tak ambik iktibar jer.... )
hahaha
yang penting kitorang
CHILL....

yang bergembira sebab test dah habis :
AKU FIKREE



No comments: