Wednesday, March 30, 2011

Bulan Cerah....


salam sejahtera...
hahahahaaa hari ni
aku nak kongsi ngan korang
coretan aku masa tengah boring
dalam kelas Circuit Theory
semalam....
punyer la tak leh fokus dalam kelas,
last2 berakhir dengan kelas
sastera yang ntah apa2...keh3
apa2 pon baca la
coretan ni...
kih3... ( puitis ke.. )

tajuknyer : BULAN CERAH

pagi ini cerah,
aku mencari bulan cerah,
yang menyinar semalam....
sewaktu aku mendiam..
hati ini masih mendiam,
hati ini masih tenteram,
dalam korona sayalembara hidup.
jiwa ini masih muda,
dalam perjuangan sendiri..

bulan cerah,
sekali terpandang
pesona bukan kepalang.
nostalgia bermusim ganti bersilih,
indahnya korona
bulan cerah

naluri masih membatu
menjejak fanaa duniawi,
naluri masih mengaku
mencari cinta Illahi.

bulan cerah,
berikan aku korona
harapan dalam penantian
suatu keputusan kehidupan,
dalam cahaya
bulan cearah...




KENAPA KELAS NI BOSAN SANGAT!!!!!!
WARGHHHHH

sekian ;

4 comments:

Fath is Teha said...

ahahha....jumpe lg prkataan "korono"

mohd fikree bin yusof said...

hahahaaa.... korona la bukan korono...hahaha bunyi dah macam nama zomba..kah3

Fath is Teha said...

alah trslh taip...hahahha..
fik pnh dgr ke zomba kte cm2..hhahha...

mohd fikree bin yusof said...

penah....dalam game plants vs zombies....hahahhaaa ( gurau2 )