Tuesday, March 15, 2011

ujianNya datang dalam pelbagai bentuk


salam...
aku takda mood nak tulis
sebenarnya...tapi nak tulis jugak
sebab hari ini tahap kesengalan menyengat sangat
melampau.....
hari ni mood aku dihancuskan dengan
keputusan Test 1 circuit theory..
bajet result cam biasa je laaaa
tengok2, sangat luar biasa...
keputusan ataupun result ataupun
markah yang tak pernah aku peroleh sebelum ni.
mungkin ni lah masanya
aku leh jadi "biasa biasa" jer
ermmm......
masa ni laaaaaa
aku berfikir bahawa
ujian Allah ni tak kenal masa,
tak kenal orang,
tak kenal situasi,
tak kenal semuanya.
ia datang bila ia nak datang.
kun fayakun...
bila Allah dah kata benda tu jadi,
maka jadilah ia.

aku STRESS
tapi macam nak redha nih...
warghhhhh

Ya Allah, kau tenangkanlah hati ini,
permudahkan aku menerima kenyataan,
berikan aku kekuatan.
amin~~

2 comments:

kiela said...

fik...sabar ea....ade hikmah setiap yg berlaku...

mohd fikree bin yusof said...

ermmm....... siratan tu selalu tersembunyi.... susah nak nampak bila kita dah buta dalam kebingungan....thanx kiela