Thursday, December 16, 2010

Seronoknya @#$%...

hahaahaa
hari ni bermula dengan bosan.
aku habiskan menonton movie
legend of the guardian yang aku tonton
semalam tapi aku tertido tuh.
hari ni aku menyudahkannya.
seronok giler citer tuh.
huhuhuhuu

btw
tak tau kenapa
badan aku letih semacam rini..
ngantuk pon ada..
lepas makan tengah haru tadi,
aku baring la kejap.
ingat nak rehatkan badan je,
terus terlelap,lajak sampai asar.
huh......sek bek tak sampai megrib.
tapi sonok giler tido tadi..haha
masalahnyer, lepas bangun
badan aku semakin letih,
bukannya semakin cergas.
huh...lupa lak
tido memang banyak guna tenaga..kan kan kan
so kesimpulannya
seronoknya TIDO...
bukan aku suka tido k...
kih3

yang bla3....


wekk =P,
fikree

2 comments:

Unknown said...

ceh yang hang x tido p tgk cita wat pa
kan dh letih
so lambat ko tgk cite 2 wey
xup2date la kamu nie
heheheh

mohd fikree bin yusof said...

cess....hahahaaaa....
update apa lak??kih3