Wednesday, December 15, 2010

Nancy Drew


( ni contoh cover depan game dia, yang gambar atas tuh
gambar movie nancy drew...huhu...cute isnt it??)


Once upon a time,
aku ada sorang kawan nih.
dulu, aku memang tak suka main2
komputer nih. skang ni, aku dah jadik
melekat kat depan monitor nih....
ntah kenapa aku rasa macam dilahirkan untuk komputer.
(mengarut sangat)hhahaha

untuk tak lebih mengarut lagi, dependekkan citer, dia
ni suh aku men satu game komputer nih.
nama game tuh nancy drew.
aku lupa la tajuk game tuh apa.
dia kata nancy drew ni ada banyak
game dia. macam siri la plak kan.
game ni pasal nak solve the mystery la katakan.
at first, aku memang tertarik dengan game nih.
memang tertarik pon, no doubt on it.
pastu, aku jadik "gian" nak men game nih.

kalau jumpa game tuh kat kedai,
aku jadik excited.ntah kenapa.
hahahaaa....pelikkan...biarlah...huhu
skang ni aku suka lagi main game tuh.
skang dah senang, download je.
banyak giler....tak sabar nak sambung main...huhu

kalau ada sesapa yang nak request game tuh
bgtau laaa...aku leh upload link untuk
korang download...wokeh..

have a tight sleep..
~fiQ...

No comments: