Friday, December 17, 2010

Exam...


Assalamualaikum...
tengok tajuk tuh..
hahahahaaa...hari ni aku
bukan nak cerita pasal
exam....kah3...
exam kan dah habis.
dah nak start sem baru dah pon..

aku cuma nak kongsi
movie yang aku layan semalam..
tajuk movie tuh
EXAM..


wahhhh!!!
gempak tak tajuk dia..
nampak mcam mudah je kan.
kenapa??mana la aku tau...
kene la tengok...huhuu

citer yang aku layan selepas aku
layan citer SAKA JENTAYU ni,
memang tak buat aku ngantuk laaa...
hahaha..
merepek tol...sebenarnya takda kaitan pon.

citer ni mengisahkan 8 orang
candidate yang lepas ujian untuk ke final exam
utk dipilih sebagai salah seorang pekerja
di sebuah company...hebat la kot
company tuh....huhu
yang jadik bahananya
diaorang kene jawab
satu soalan yang ada kat
kertas soalan diorang,
yang mana, diorang pon tak tahu soalan apa
yang ada kat situ...
masa yang diberikan 80 minit.

80 MINUTES
8 CANDIDATES
1 ANSWER

NO QUESTION
............................................................

nak tau selanjutnyer, download sendirik....kah3
( link bawah untuk download )


or


subtitle :

subtitle ni maybe tak synchronize,..if so....
carik sendirik laaa...aku carik tak jumpa yang sesuai laaa..hehe
bahasa spanish ada laa...
nak?? tau pon...kih3


2 comments:

mohd fikree bin yusof said...

link yang sebelom tuh dah mati dah...lupa lak nak check....hihihi..
aku dah letak link baru...sepatutnyer dah boleh dah kan..

m3rpati jingga said...

wt mai r mediafire nye link...ishh