Tuesday, November 16, 2010

Gendang Gendut....Perutku Lapar...




Malam ni jam 8.08 pm. Aku dok kat depan lap top lagi. Eh mesti la, abis tu nak buat apa lagi kat ghumah. Takkan nak memasak plak kan..hehehee.... Tadi aku g kedai. Kat kedai tuh ada awek cun. Pergh nasib bek dia jalan tunduk. Kalau tak aku wink wink....hehehe

Eh apa ni. Dah lari tajuk ni. Sebenarnya aku nak bgtau, perut aku dah lapar sangat ni. Asyik berbunyi je ni. Dah kuar lagu bunkface je ni. Bergegar-gegar ( bukan sebab spare part ). Tengah hari tadi aku makan sikit jer. Makan sikit aku tu paham2 je la...hehehe..alamak kantoi plak.

Ermm....Besok dah Raya Haji. Orang yang Haji dah raya dah. Bestnyerrrr.... =).. Besok aku nak makan nasi impit banyak2. Hahahaha... Teringat pulak time raya puasa dulu. Raya ingat nak makan je. Mayang bila plak. kui3. Tu lain citer..hahahaaa

K la..Kesimpulannya, perut aku lapar tahap gaban nih. Bila akak-akak aku nak hidang nasik nih. Haahahahaa...

yang gendang gendut..
fik

No comments: