Tuesday, June 29, 2010

result UPU.....

sebenarnyer result UPU ni dah kuar lama dah...tapi aku nak kongsi cerita..debaran menunggu keputusan pihak UPU agak mendebarkan. aku risau kalau-kalau aku tidak mendapat bidang yang aku mahu. tapi aku yakin dengan apa yang bakal aku dapat. aku cuma dapat menenangkan diri dengan berkata kepada diri aku bahawa aku akan masuk ke UTM..


ye!! UTM..aku nak pegi sana. aku tak pasti kenapa,tapi niat aku mengatakan aku harus ke sana. klakar kan. penantian semakin mendebarkan bila esok harinya keputusan boleh diperoleh melalui internet. apakan daya, dunia serba moden ni,banyak cara nak check. sehari sebeum tarik sebenar keputusan keluar,aku dah check di mana Universiti yang bakal aku huni nanti.

saat menanti keputusan terpapar di skrin monitor agak menyeramkan.. tambah menyeramkan, server lembap giler~~~ agaknyer ramai sangat owang nak check kot. setelah banyak kali mencuba dan dah naik fed up dah,akhirnya,................................

SEMAKAN KEPUTUSAN PERMOHONAN KEMASUKAN KE IPTA PROGRAM PENGAJIAN LEPASAN STPM/SETARAF
SESI AKADEMIK 2010/2011

NO. KAD PENGENALAN/MYKAD : 910120015913
NAMA : MOHD FIKREE BIN YUSOF

TAHNIAH!
Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut:

KOD PROGRAM : TK02
NAMA PROGRAM PENGAJIAN : KEJURUTERAAN (ELEKTRIK - ELEKTRONIK)
IPTA : UNIVERSITI TEKNOLOGI MALAYSIA (UTM)
URL SURAT TAWARAN : [ Klik Disini ]
(Klik URL SURAT TAWARAN di atas untuk mendapatkan Surat Tawaran IPTA)

CATATAN :
1) Calon boleh mencapai Surat Tawaran melalui laman web IPTA mulai 19 Jun 2010 (Sabtu).
2) Calon WAJIB mengesahkan SETUJU TERIMA TAWARAN mulai 19 Jun 2010 hingga 24 Jun 2010.

Sumber:
Bahagian Pengurusan Kemasukan Pelajar, Jabatan Pengajian Tinggi,
Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia

aku ditawarkan ke UTM dalam kursus Kejut. Letrik.....
aku tak suka sangat letrik ni,tapi aku ambik je la memandangkan aku yang letak kat pilihan pertama aku..huhu

at last,aku akan masuk U insyaAllah 3hb ni iaitu hari sabtu nih.tak sabar pon ada. tapi aku macam tak cukup persediaan la.. borang semua tak settle lagi. tapi aku akan cuba siapkan dalam masa terdekat nih. wish me luck okay.bye =)

No comments: