Thursday, April 22, 2010

sekarang ni dah cuti panjang...aku tengah tunggu result PSPM aku maaaaaa. risau jugak dengan result aku nih...... kalau dipikiirkan susah jugak exam hari tu...susah GILER.....erm apa2 pun berserah je la....usaha dah usaha...buat dah buat.....sooo,tunggu je la jawapannya okay...keh2

skang kat umah menunggu masa2 berlalu...kah3....semalam aku dah antar borang nak jadik cikgu ganti....mintak2 la aku dapat jadik....untung2 dapat keje sebulan pon jadik laaaaa.....nak jugak aku merasa apa yang cikgu2 aku rase mase mengajar aku dulu....kih3.....doakan aku ya semua...kah2

pasal USM.....aku ada mohon...ujian munsyi aku hari sabtu ni......tapi aku tak leh ambik sebab aku kene pergi JB....ada urusan....keh3.....ruginyer.....dah la bidang yang aku isi tu aku memang nak....ces....biarlah....peluanng tu kan booleh muncul banyak kali dalam cara yang berlainan kan....mintak2 laa......hehehhehee

No comments: