Tuesday, January 12, 2010

selamat pagi malaysia.....


alooo....... hari ni nasib baik jage awal...hehehe hari ni rase lain sikit,ntah la.macam ada benda nak jadi.. harap2 benda baik la. Result MUET dah kuar semalam. pagi lagi kawan aku (sapik) dah bgtau kat aku result aku. gementar gak aku mule2. mase nak ambik ujian MUET dulu takde la takut sangat. rase macam biase je. tapi bile results dah kuar, agak frust gak ar. si sapik ni bley plak dia bgtau aku result aku dapat brape... ntah dari mana la sapik ni dapat nombor ic aku ntah. hafal plak dia. hehehee aku dapat band 3 je... gampang rendah giler taraf BI aku. bak kater kawan aku kalau dah lidah tu makan belacan, keras memang tetap keras. hahahaaha :)) aku bgtau la kat kawan aku, majdi. aku cakap la yang aku kecewa dengan result aku. dia kater aku tak reti bersyukur. ermmm... majdi ni kuat agama sikit.hehehee....mase dalam ujian MUET dulu aku satu kumpulan dengan sapik. am, and apar.semua dapat 3 kecuali sapik. tak sangka plak. salah pemeriksa tu kot...who knows. kan kan kan.....aku rase ramai dapat band 3 la.alangkan roommate aku yang power cakap BI pun dapat band taraf budak melayu makan belacan macam aku ni.. nak uat macam mana, dah rezeki kitorang dah macam tu..alan tak dengar berita.aku anta mesej bukannya nak balas...dia on holiday kot. ALHAMDULILLAH

No comments: