Tuesday, January 12, 2010

cuti 2 minggu

aku dah start cuti mid sem dah...dah 3 hari dah kot.....borink seyh dok kat umah..
dah tu mase balik ari tu, lecturer aku bagi assignment banyak plak tu....
kater cuti tapi.................fuhhhh,assignment macam cuti setaun...

orang kater kalau cuti,cuti je la...memang la nak cuti..tapi kalau dah keje banyak macam tu,cuti apekebendanyer...cakap je banyk,sebenarnyer,aku mana buat satu keje pun lagi...aku asyik online je..hehehe
ni mesti budak pempuan yang g tanya cikgu ni.kalau tak mesti takda keje umah...sengal tol..sebab tu hidup aku ni dipenuhi dengan kesengalan yang menyengat dalam diam..huhu~

hari ni besday pait....terluper tadi,baru je wish...hehehee
k la aku nak tido..tadi tak leh tido,menaip ni buat kau ngantuk kot.mana tak nyer, bercakap sorang2 depan komputer ni dah macam orang giler..jap g tak pasal2 aku kene marah..naya aku..

No comments: