Tuesday, January 12, 2010

penat tanpa buat aper aper....


pelik kan...tak buat aper aper pun leh penat... hari ni aku online je.....hahahaha pagi tadi mak suruh beli roti canai... kat umah ada lima orang je. pastu aku beli lapan keping roti canai. mak aku kater "banyaknyer".... pastu aku kater, "erm....nanti abis la mak.kite ambik 2,abah ambik 2,pait nagn noi ambik sorang satu setengah...mak ambik satu...tu pun mesti tak habis" tengok2 memang tak habis pun.noi tak makan pon.petang tadi mak aku panaskan roti tu, akhirnyer aku yang makan bg abis.aku makan 2 keping roti canai hari ni+2 pinggan nasi, + jajan sikit....hahahhaaaaaa tadi aku on fb, aku add kawan2 langkawi yang aku jumpa....alhamdulillah aku jumpa dorang balik. semua macam dah tak kenal. muker dorang sumer dah matured. muker aku je yang macam budak2 lagi. sedey....... baru je tadi aku on fb, sapa ntah pempuan tu nanti aku citer....dia add aku. muke dia cute..bley blah la. ramah giler. macam dah lame kenal. nasib baik cantik. kalau tak aku tak layan..k la aku nak g mandi jap....letih dah badan aku ni....hehehehe

No comments: