Monday, November 25, 2013

Boxer

Assalamualaikum...

Kali ni ak nak story serba sedikit pengalaman aku pasal boxer ni.. Cerita ni mengenai sejarah aku dan boxer2ku.... hehehee macam pelik je bunyi entry ni.. anyway, takda apa-apa yang censored or only-18-years-old-and-above punya cerita dalam ni k.. ermmm maybe ada sikit... hahahaa

Pengalaman yang ak kongsi ni tak mungkin semua orang alami... bila aku pikir balik, kelakar... haha alkisah bermula kira-kira dua semester yang lepas... dulu, bilik aku betol-betol sebelah tangga, kat tepi tangga tu pulak ada ampaian untuk sidai baju la kann... memang aku conquer la ampaian tu memandangkan ampaian tu dekat ngan bilik aku... Kebiasaannya aku akan sidai boxer2 ak yang baru basuh kat situ, kalau sidai kat ampaian luar blok, nanti terbang ditup angin.. hahahaaa

Nak dipendekkan cerita boxer aku berkurangan... kalau satu aku tak perasan sangat, ni sampai aku kene beli boxer baru untuk ganti boxer yang hilang... misteri kehilangan boxer aku dan sesetengah kawan aku menjadi tanda tanya penghuni dalam radius ampaian terbabit... mulanya aku biarkan saja perkara yang tak menyenangkan hati ni.. hahahaa

hari berganti hari, ak ternampak la seorang penghuni kolej ni berjalan-jalan di kawasan corridor bilik dengan memakai boxer....

"boxer aku!!!!!" jerit aku dalam hati la tapiiii....
 
kawan aku cakap, dia ada boxer yg sama kot.... mulanya aku dapat terima.. tapi aku nampak lebih dari satu boxer aku yang dia pakai di lain hari... weyhhh sapa tak kenal barang sendiri kan... hahahaaa... pastu aku mula menyiasat, ternyata kehilangan boxer2 kami disebabkan oleh beliau... kami diamkan jer.. takkan nak ambik balik kot, geli pulak ak nak pakai boxer tu nanti.... hahahaa 

MISTERI BOXER YANG HILANG SOLVED.....

Pengajaran dari kes kehilangan boxer ni membuatkan aku waspada untuk tidak menyidai boxer di ampaian.. jadi aku sidai boxer dalam bilik.... kahkahaaahaha lagi pengajaran, jangan berjalan-jalan di luar bilik dengan berpakaian tidak menyedapkan setiap mata yang memandang.... hahahaa

peace yawwwww....

No comments: