Tuesday, January 29, 2013

Mencari Tempat LI

Assalamualaikum

Aku skarang ni masih lagi mencari tempat LI... Sepatutnya aku nak cari lama dah tapi disebabkan Aimsweb UTM wat perangai aku terpaksa siapkan CV aku lambat sikit lah... Memandangkan CV aku siap lambat maka, lambatlah aku cari tempat LI... haha kawan kawan aku kebanyakannya dah apply dah. Cian aku...
ni CV aku

Okay, sekarang ni aku dah mulakan pencarian. Tapi pagi tadi ITS UTM wat masalah, mungkin server fke kot... ermmm tak kesahlah. Disebabkan kekangan-kekangan yang aku hadapi, maka aku jadi bosan dan hilang arah sekejap. Then aku dapat satu idea bernas lagi munasabah. hahahaaa

Dengan selambanya aku cari mana-mana kompeni kat JB yang perlukan internship trainee, then randomly send my resume to them. Simple. Kankankankan... hahahaa Tak tahu la kalau depa terima dengan permintaan aku. Aku ada letak expected internship fee rm800. Hahaahaa... macam tak mustahil tapi ok kot. Kalau depa tak mampu, bagi rm500 pon okay. Asalkan jangan bawah dari rm500 sebab aku nak sewa rumah.. waaaaaaa.... banyak plak nak kene bayar.

Kawan kawan aku yang nak buat kat JB tu tak tau la apa cer. Lantaklah, depa bukan nak update apa-apa dengan aku. huh.... Jadi doakan aku dapat wat practical training kat tempat yang best dan gaji yang masyuk.... kuikuikui....

Wassalam

1 comment:

jana chomel said...

dah dapat kat seagate puunn