Wednesday, December 12, 2012

Finding New ME

Assalamualaikum...

Petang tadi aku ada test... Soklan senang tapi aku niha yang cuai gila.... Operasi tambah pon boleh salah.. 1+1=0 ..... APA NAK JADI NGAN AKU NI!!!!

Aku nak citer pasal salah faham ni cket... Aku rasa korang pernah berada dalam situasi yang sama. Samada korang salah faham, atau korang buat orang lain salah faham.. Dalam hal ni, sebenarnya ak nak berubah jadik the better me. Tapi ramai yang salah faham. Aku cakap nak berubah jer, they like expecting me to be an angel abruptly. Gila apa. Aku bukan la nak berubah macam tu, aku nak berubah dalam pemikiran aku, pandangan aku, dll... Nak jadik jahat sekelip mata pon boleh... Tapi kalau nak berubah baik, cukup susah.

Lepas apa yang berlaku, aku nampak hikmah setiap perkara yang berlaku.kadang hikmah tu kita nampak lambat, kadang we got it right on time kan.... Sukar ak nak jelaskan, tapi aku harap perubahan aku ni jadi satu dunia baru dalam paradigm AkuFikree..sokong aku ye kawan :-)

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments: