Saturday, October 6, 2012

Thoughts

6/10/2012

Minggu depan, bebudak kelas buat jamuan SEL. Aku tak join. Maaf sangat-sangat kawan2 sebab ak tak dapat nak join. sebenarnya ak ada beberapa masalah yang aku rasa tak perlu untuk aku bgtau korang, masalah peribadi aku sendiri.

Aku yakin, tujuan jamuan ni diadakan tiap tahun adalah untuk merapatkan hubungan kita satu kelas. Aku nak korang tahu, bukan jamuan ni yang merapatkan kita sebenarnya, tapi sejauh mana kita nak merapatkan diri dengan ahli kelas sebenarnya yang menyebabkan kita dalam satu ukhwah yang sangat terpelihara. Jangan jadikan apa yang menjadi benteng sebelum ini terus menjadi benteng hubungan kita kawan2 k.

Apa2 pun, semoga kita kawan selamanya.... heheheee

[ takda clue nak tulis apa.... haha ]

1 comment:

Anonymous said...

tipu xjoin.. ade jeee.. hahaha