Friday, August 19, 2011

Dia Buat Lagi

Selamat berpuasa.

Tadi punya cerita. Aku pakai baju melayu yang aku pakai pegi semayang taraweh dua hari lepas untuk ke solat jumaat. Selamba. Aku masuk masjid pastu ngantuk.

Balik aku bukak laman sesawang facebook. Ingat nak chat. Tengok-tengok dia buat hal lagi. Suka buat aku bengang. Hari sebelum ni dah baik dah, sekarang dia buat hal lagi. Nak marah serba salah pulak. Nak buang jauh-jauh rasa sayang pulak. Nanti aku pulak yang bosan tak ada teman.

Dari semalam mula jadi macam ni. Aku ingat hari ni dah baik. Tapi masih sama. Tadi aku offline kejap, lepas tu aku online semula, tapi masih sama macam ni :

Hah, bengang giler!!

Kenapa mesti terjadi pada aku.


4 comments:

kurenako91 said...

hahaha..lawak la hg neh pkck!~ aku pon salu kena cmneh..siap nk hug2 bagai~ mcm hape jee~ hahaha..sabo je la~

mohd fikree bin yusof said...

tau takper..hahaha hangin tol aku

iejjah said...

haha...cian...ko tukar ke chat lame ke yg jd mcm nie nih????

mohd fikree bin yusof said...

iejah : ha ah... waaaaaa