Tuesday, April 5, 2011

Rumput yang paling cantik

salam guys...
pernah baca entry aku pasal
rumput tak....
its all about frenship...
currently( lepas hampir setahun )
i've made a good fren here.
really good fren.
but however, currently ( last few weeks ),
everyone start to 'evolve'.
are they really a human or what??
ermm....
nak dipendekkan citer,
everyone...like........ they are far from me.
either talk or chatting,
it seem awkward....
something happen isn't it...


ni la yang aku maksudkan
dengan rumput hijau. habis keliling padang
aku cari rumput hijau yang paling cantik.
aku dah jumpa.
aku simpan n jaga elok2.
tapi bila rumput tu tumbuh,
rupa-rupanya,
rumput tu berduri dan melukakan tangan aku.
aku simpan dalam buku jadik
penanda buku.
mungkin itu bukan
rumput yang paling cantik.
aku turun semula ke padang
kembali mencari rumput tercantik.
namun gagal,
kerana kemarau melanda,
semua rumput mulai kering dan layu.
............
............
............
apa yang aku mengarut nih...
wakakakaa..

k la.
wassalam.

AKU FIKREE

No comments: