Wednesday, December 29, 2010

FIRED up........

horh...
pagi tadi bunyik alarm kuat gler..
aku bangun terus tutup anset..
hahhahaa
pastu bukak anset balik..
tengok tarikh rini..
heh,
29-12-2010..
tulat aku kene balik UTM..
aku pon bersemangat..
pastu lepas mayang,
aku termenung.....

"ada benda yang tak settle nih"
"apa dia ek"
"ermmmm"
ahhh haaa!!!!!!!!!
AIMSWEB.....
aku pon terkinja-kinja p bukak modem,
then masuk laman AIMSWEB
dengan harapan result exam dah kuar..
pastu...jeng jeng jeng..
"......maaf keputusan bla bla bla......"
hmphhhh
apa punya turrrrrr...
result member aku da kuar,
apesal result aku lom kuar...
hishhh....

semangat yang berkobar-kobar tadi
hilang....wakakka
buroknyer cerita aku nih..
hoh
biarlah...wekk =P
ermmm....harap2 besok result kuar...
bukannya apa, aku kene settlekn
something guna result tuh...
maleh nak settle lambat2..kui3
k la,
semoga bertemu lain kali....keh3

-fik-



No comments: