Sunday, November 21, 2010

Whoever Gonna Eat it.......Will ya........yeerrkkzzzz





Yeahhhh yuckkkksss!!!!!!!!!! Memang menggelikan. Nak pandang pon aku dah geli...keh2...


Sekarang ni dah urban, makanan pon dah exotic. Cakap pasal makanan, aku slalu dengar orang cakap, "semua aku makan, tolak kayu dengan batu je". Aku pon ada cakap macam tu jugak. Len kali pikir dulu sebelum cakap ayat tuh. Korang nak makan tak kalau ada orang beli makanan mahal-mahal tapi rupa makanan tu lebih kurang macam kat atas ni...haaa mesti pikir beribu-ribu kali kalau nak makan...

Bukan soal halal je yang perlu dipertimbangkan, sekarang ni rupa pon kene pertimbangkan jugak...keh3

Apa2 pon, selamat menjamu selera...... =)

2 comments:

lonely said...

haha...
xbley bla...
tapi yg lam tin tu ap???

mohd fikree bin yusof said...

tak tawu laaa.....lipas kot...napa nak order ke...kih3