Thursday, November 4, 2010

antara bebudak kelas aku.....




fikir aku, aku ada cerita sedikit mengenai kawan-kawan aku di UTM ni rasanya. gambar kat atas ni gambar kenangan aku bersama kawan-kawan section A bengkel elektronik. sempat sementara menunggu technician datang, kitorang bergambar kat tangga dulu. gambar ni memang smart laaaa....hehehehe

gambar ni diambil oleh budak pempuan kelas akunama hanum.

nak habaq sikit nama kawan2 aku ni ===

start dari atas kiri...

---> ridzuan, amir, taiko
---> afdhal, syuk, tauke
---> kamar, akim K9, pijie
---> zaim, akim K10
---> rizal, juka
---> aku, faiz, bohr

semoga kenangan ni sentiasa dalam ingatan...keh3....
ukhwah yang terbina persis sekuntum bunga, meskipun kini kita terpisah demi kasihnya.
namun cebisan kenangan kita,sentiasa bermain di bayangan mata....
detik waktu yang berlalu, menjadi memori kau dan aku.........

yang meraban
~aku fikrEE-

No comments: