Saturday, October 16, 2010

adess.......MALUnyer....

alkisah bermula pada suatu hari aku dan kawan2 aku pergi makan di arked K9. Antara yang terlbat ialah aku, faiz hilal, chairul ramadhan, hafiz shukor dan lain2. ingat2 lupa la kisah ni. berlaku dalam bulan september dulu. Bila ingat balik, memang memalukan. apa yang memalukan tuh. jangan fikir yang bukan2 okay.

masa tu baru balik dari kelas, perut lpar. alang2 berenti dekat arked K9, aku ngan kawan2 turun la nak beli makanan. masa tu lengang arked tuh. tak macam biasa. benda dah nak jadi kan. tak bleh buata pa2.

aku ngan faiz hilal ( rumate aku ) melangkah ke kaunter "western food" nak pesan makanan. kitorang pesan burger rase2nyer. sambil2 menunggu, tetiba hafiz n chairul datang menjengah. tengok menu kot. aku pon g la merayau2 jap cari bebudak kelas aku yang len. ternyata hanya ada kitorang.

kemudian aku berpaling belakang lalu meletakkan tangan aku di bahu faiz dan chairul lalu aku nanyi lagu ni:

"~bapaku pulang dari kota.....bapaku belikan kereta.......bla bla bla~"

lepastu tu menu aku dah siap. aku pon nak kuarkan duit. masa nak kuarkan duit tu, aku pandang chairul kat sebelah kanan aku. rupa tu bukan chairul....

ALAMAK..........~MALUNYER~

brader mana ntah aku pegang bahu tadi. aku pon wat muke tebal menyorok kat belakang faiz sampai brader tu blah. lepas tu aku toleh belakang, rupa2nyer chairul lepak kat kedai lain. malu~ malu~dah la salah orang,pastu nyanyi lagu budak2 plak tuh.....=)

pastu kene gelak ngan faiz...

brader tu pon satu hal, patotnyer wat la muke terkejut ke masa aku nyanyi tuh. yang dia plak layan macm kawan aku plak....wekk
hahhaa
sekian cerita aku

~FIKRee~

3 comments:

alah_91 said...

hahaha......bgus2..

FaDzLiNa ZaMaN said...

hahaha. lawak !

lonely said...

haha..
serius lawak...
xbley bla...