Tuesday, January 12, 2010

my fantastic rumate




n now is about my roomate... mase awal2 aku masuk matrik dulu, aku ada 3 rumate..tapi sekarang dah tinggal 2. gambar yang kat atas tu aku dengan firman...firman roomate aku yang dah pindah tu.....sekarang yang masih kekal dan terperuk kat matrik tu, alan, yassin, dan aku...
ktorang masih lagi berjuang untuk meraih kejayaan yang cemerlang..wakakakakakakaaa

yang tukang tangkap gambar ni nama dia am.....tiada dalam gambar..hahahaha..padan muke am....nampak tak baju kuning yang ktorang pakai tu....tu baju kolej ktorang..macam skuad digi dah mase ktorang berkumpulan dalam minggu orientasi dulu..hahahaha... tergelak aku bile terpikirkan dulu-dulu........

thanx guys....walaupun ada salahpaham ke, terkutuk ke, terasa hati ke...korang la rumate terbaik aku....(setakat ni...wakakakaka)
maafkan aku kalau aku ada buat salah dan silap..SELAMAT HARI RAYER MAAF ZAHIR DAN BATIN....SELAMAT HARI RAYE AIDILADHA sekali la...hahahaha :)

No comments: