Wednesday, January 13, 2010


lawa takkkk.....aku edit gambar ni semalam....saje je boring...kat sebelah kanan tu majdi. ni mase ktorang outing kat JJ dulu. g tengok wayang.tapi tak tgk chipmunks pun.hehehe.... semalam nak tunjuk gambar ni..teknikal problem punyer pasal,aku kena marah dengan dia ni.....erm, dah nasib tak baik kot......

erm hari ni aku bgn kul 6.30 pagi...pastu tetido..nasib baik sempat bgn balik kul 7.00 pagi.kalau tak tak sembahyang subuh la aku...hehehe2 pun dah kire suboh gajah dah tu.....hari ni rase tak sedap hati la. aku nak buat matematik hari ni...cuti aku pun dah semakin pendek...baik aku siapkan keje2 aku tu dulu....

------------------------------------------------------------------------------------------------

tau tak aper pengalaman menarik aku mase cuti ni??

buat blog ni la...best gak ek menaip ni...cerita macam2 kat dalam blog ni...kan kan kan
------------------------------------------------------------------------------------------------

aku tak sarapan lagi ni...mak baru je bangun tido....pait, noi, ngan abah tak bangun2 lagi... nak buat apa ek pagi ni..
I WONDER..............?????????

No comments: