Friday, April 8, 2011

Salah Aku...


salam semua...
MUHASABAH TIME..
( tak leh blah, muhasabah kat blogger )

kadang2, manusia ini
mahukan hiburan,
mengekspresikan jiwanya secara GILA.
hahahaa... itu biasa berlaku
kerana aku seorang manusia.
namun, semalam aku betol2 tewas.

lembaran stress dari test
CT yang telah terjadi petang semalam,
aku memikirkan apa
yang nak dibuat malam tadi.
kehadiran temanku mengajak
aku dan kawan2 yang lain
makan di luar ( JB ).
aku follow dorang.
makan, borak n shooting ( of course ).
hahahahaaa...
namun selepas habis kejadian berlaku,
aku sedar,
kelapanganku keluar
menyebabkan aku banyak ketawa
dan agak lupa diri.
aku diam dalam perjalanan pulang
ke Universiti.

hasrat untuk menonton wayang
diteruskan walaupun badan sudah penat
berjalan di pasar karat.
penat~~

pawagam tutup.
heh

sewaktu pulang,
berhenti di court futsal.
aku dah rasa ada
benda bakal berlaku.
nah....
memang ada benda berlaku.
aku ketawa tidak henti,
malah kuat dan lupa diri sekali lagi.
mungkin aku betul2 lupa
diri masa tuh
sehinggakan aku lupa
siapakah MOHD FIKREE BIN YUSOF.

aku lupa diri.
betul2 lupa diri.
aku bermain bola keranjang dengan temanku.
termasuk perempuan.
aku memang lupa diri.
aku sepatutnya menjaga batasan aku.
aku memang lupa diri.
secara tidak sengaja,
aku tersentuh dua orang wanita.
ALAMAK...
minta maaf ya teman,
aku tidak sengaja,
kerana aku lupa diri.
aku tidak kenal siapa
MOHD FIKREE BIN YUSOF.

tolong ingatkan aku bila aku
lupa diri lagi...

AKU FIKREE

3 comments:

sufi said...

hmm ... lpas ni beringat ye ...

kurenako said...

hebat btoi penangan test ct tue eh...smpai lupa diri pkck aku neyh...len kali hati2 ye pkck..

mohd fikree bin yusof said...

baiklah....hahahaha