Tuesday, March 15, 2011

Mars Need Moms..


assalamualaikum..
skang aku nak citer cket pasal
citer yang aku baru tengok minggu lepas
ngan member2 aku...
oleh kerana kesengalan menyengat yang
melampau, aku n member aku
decide nak tengok wayang...
wakakakaa...
sampai je kat MBO U MALL Taman U
kitorang tertarik ngan poster
di atas....hahahaa
" cambest jer "
huhu...
apa lagi, beli tiket n popcorn, masuk
dalam hall, then layan,,,
mostly yang datang hadir menonton ialah
kelompok2 keluarga laaa...
kitorang je kot yang remaja...
kah333 ( prasan muda )..
okay la budak ni....
ada part sedeyh, lawak, serius n lain2...
grafik lawa...
citer ni pasal, kumpulan martian girl
yang nak cari memori seorang ibu,
untuk nanny robot dorang...
then martian ni culik ibu sorang budak ni.
budak ni follow la kapal angkasa
martian, then bermula misi
menyelamatkan ibu beliau...
huhuhuhu....
aku bagi 7 out of 10...
huhuhu

pengulas bebas :



No comments: