Monday, January 31, 2011

Baru Aku Tau....

hari ni merupakan hari pertama
aku menduduki kelas undang2...
harap2 lepas ni aku dah tak kene
ambik Kursus KPP lagi...
letih giler.....

Pagi ni aku bangun awal..,
semangat nak p kursus KPP.
mandi dah siap.
pakai baju dah siap.
g la tunggu, keta kancil yang bakal
mengambil aku...
.............
masa berlalu.
hampeh.
lambatnyer datang jemput....
mula la nak maki hamun...
aku n rumate aku yang nak p wat lesen
dah mula bengang...
perot dah la lapar...
tunggu punya tunggu,
datang la van kaler 'hijau'...
kah3....klaka....
disangkakan keta kancil,
rupa2 van hijau yang menjelma...kih3...
brader yang bawak van ni
pandu laju semacam....
dah la hujan lebat waktu tuh..
nak termuantah aku...kih3...

Kursus KPP ialah kursus
pasal jalan raya selama
5 jam kononnya....
letih giler nak mendengar
ceramh....
kengkawan wat presentation slide kat
kuliah lagi best....hihihi...
tapi tak nafikan la,
penceramah pertama tuh best giler...

kat kelas ni aku da kenal
budak UTM tahun 4.
nama dia syafika kot...
baik orangnyer...
banyak gelak n peramah.
dia dok sebelah aku...kih3...
ehem ehem ehem...kwang3..
akhirnya, lebih kurang kul 6 petang,
tamatlah kursus aku...
balik kolej then makan...
kenyang perot then smayang asar...
then, tido jap...
sambung smayang maghrib...
tido jap lagi, sambung
mayang isyak...
pastu susah dah nak tido...
order la KFC kat ijan...
makan KFC plak...kih3..

kepada 'baby syuk',
semoga selamat pulang kerumah,
dan selamat kembali ke UTM nnti okay...
hihihihii.....

wassalam

No comments: