Tuesday, September 7, 2010

kebenaran

hai.....
assalamualaikum...aku dah balik umah hari jumaaat pagi ritu. perjalanan mengambil masa lebih kurang 2 jam setengah...letih jugak dok dalam bas tuh...hehehe
by the way...aku nak story sikit la....hari ni aku dapat ilmu baru.

pasal blog. aku ni suka baca pasal the lost tribe. so aku cari la pasal melayu or puak2 yg hilang dalam sumber internet...then aku terjumpa la satu website pasal al-Quran...aku ambik then aku post la dekat fb....nasib kawan aku sorang ni tegur aku...nama dia zaim ( bukan nama sebenarnya ).
dia kata tu nukilan daripada owang kristian indon..saat tuh kau jadik takot nak baca apa2 sumber...mungkin aku baca , tapi aku sangsi nak post kat mana social network website..hahahaaaa
tq zaim.........pastu dia kongsi ngan aku pasal blogspot nih...
cuba kalau taip apa2 nama blog tapi tukar perkataan "blogspot" pada "blogpsot"....see the truth..
contohnyer :
ni blog aku--> kesengalanmenyengat.blogspot.com
tukar kepada--> kesengalanmenyengat.blogpsot.com

koraang akan jumpa taktik kotor cuba memesongkan owang islam...waaaaaaaaaa
gerun2

No comments: